Ask a question
Search in Foro en Español

Foro en español

Reply
Posted May 2, 2012
10:36:20 PM
View profile
codigo de desbloqueo
Edited by Taylarie on May 3, 2012 at 5:24:53 AM

tengo un samsung a927 que quiero debloquiar y quisiera si saber si att me da el codigo o como le hago ya que no quiero pagar. si alguien me puede ayudar el imei es {Contenido personal retirado para su seguridad}.

tengo un samsung a927 que quiero debloquiar y quisiera si saber si att me da el codigo o como le hago ya que no quiero pagar. si alguien me puede ayudar el imei es {Contenido personal retirado para su seguridad}.

codigo de desbloqueo

[ Edited ]
1,256 views
2 replies
(0) Me too
(0) Me too
Reply
View all replies
(2)
0
(0)
  • Rate this reply
View profile
May 9, 2012 8:21:40 AM
0
(0)
Community Manager

Por favor envíame un Mensaje Privado y con mucho gusto te podemos comunicar con el grupo adecuado para ver cuales son tus opciones.

Saludos,

Alex

--------------
Rethink Possible
Private Message (ATTCustomerCare for account specific help)

Did a post have a solution that worked for you? Help other people find solutions faster by marking posts that helped you as an "Accepted Solution". Learn about accepted solutions here.

Keep in mind; I am an AT&T employee and the postings on this site are my own and don’t necessarily represent AT&T’s position, strategies or opinions.

Por favor envíame un Mensaje Privado y con mucho gusto te podemos comunicar con el grupo adecuado para ver cuales son tus opciones.

Saludos,

Alex

--------------
Rethink Possible
Private Message (ATTCustomerCare for account specific help)

Did a post have a solution that worked for you? Help other people find solutions faster by marking posts that helped you as an "Accepted Solution". Learn about accepted solutions here.

Keep in mind; I am an AT&T employee and the postings on this site are my own and don’t necessarily represent AT&T’s position, strategies or opinions.

Re: codigo de desbloqueo

2 of 3 (1,166 Views)
Highlighted
0
(0)
  • Rate this reply
View profile
May 10, 2012 2:11:25 AM
0
(0)
Contributor

Tengo el mismo problema, quisiera saber cómo puedo acceder al NKC. Muchas gracias.

Tengo el mismo problema, quisiera saber cómo puedo acceder al NKC. Muchas gracias.

Re: codigo de desbloqueo

3 of 3 (1,147 Views)