Ask a question
Search in Foro en Español

Foro en español

Reply
Posted Dec 29, 2011
8:38:40 AM
Clienta disgustada
Soy una clienta de ase años , siempre me avían gustado los servicios ke ofrecía Att Tengo 5 linias de las cuales 4 de ellas son iPhone . Pago por una de ellas internet inlimitado Pero hoy estoy muy disgustada porke me an bajado la velocidad al int. Como se les ocurre Aser eso con los clientes de ase mucho tiempo? Estoy pensando en llevarme mis linias a otra Compoñia. Solo les informo ke me iré y no muy contenta de los servicios ke me ofresieron. Deberían considerar los buenos y viejos clientes ke tienen. Atentamente una clienta disgustada.
Soy una clienta de ase años , siempre me avían gustado los servicios ke ofrecía Att Tengo 5 linias de las cuales 4 de ellas son iPhone . Pago por una de ellas internet inlimitado Pero hoy estoy muy disgustada porke me an bajado la velocidad al int. Como se les ocurre Aser eso con los clientes de ase mucho tiempo? Estoy pensando en llevarme mis linias a otra Compoñia. Solo les informo ke me iré y no muy contenta de los servicios ke me ofresieron. Deberían considerar los buenos y viejos clientes ke tienen. Atentamente una clienta disgustada.

Clienta disgustada

571 views
1 reply
(0) Me too
(0) Me too
Reply
View all replies
(1)
0
(0)
  • Rate this reply
View profile
Jan 9, 2012 3:38:55 PM
0
(0)
Community Manager

Hola,

Lamento que estés considerando dejar a AT&T.  Las siguientes soluciones contienen mas información al respecto y dan sugerencias de como evitar que te bajen la velocidad..

I'm a smartphone customer with an unlimited data plan and received a message that you might reduce m...

I'm a smartphone customer with an unlimited data plan and want to avoid reduced speeds. What are my ...

Gracias por participar en el Foro.

Saludos,

Alex

--------------
Rethink Possible
Private Message (ATTCustomerCare for account specific help)

Did a post have a solution that worked for you? Help other people find solutions faster by marking posts that helped you as an "Accepted Solution". Learn about accepted solutions here.

Keep in mind; I am an AT&T employee and the postings on this site are my own and don’t necessarily represent AT&T’s position, strategies or opinions.

Hola,

Lamento que estés considerando dejar a AT&T.  Las siguientes soluciones contienen mas información al respecto y dan sugerencias de como evitar que te bajen la velocidad..

I'm a smartphone customer with an unlimited data plan and received a message that you might reduce my speeds if my data usage in a billing period is among the top five percent of all smartphone customers. What does that mean?

I'm a smartphone customer with an unlimited data plan and want to avoid reduced speeds. What are my options?

Gracias por participar en el Foro.

Saludos,

Alex

--------------
Rethink Possible
Private Message (ATTCustomerCare for account specific help)

Did a post have a solution that worked for you? Help other people find solutions faster by marking posts that helped you as an "Accepted Solution". Learn about accepted solutions here.

Keep in mind; I am an AT&T employee and the postings on this site are my own and don’t necessarily represent AT&T’s position, strategies or opinions.

Re: Clienta disgustada

2 of 2 (542 Views)