Ask a question
Search in Foro en Español

Foro en español

Reply
Posted Aug 30, 2012
8:59:02 AM
View profile
BB 9700
Estimados, compre un bb9700 en usa, cuando regrese a Ecuador no me funciona porque tiene 0 intentos de desbloqueo del MEP. su ayuda por favor
Estimados, compre un bb9700 en usa, cuando regrese a Ecuador no me funciona porque tiene 0 intentos de desbloqueo del MEP. su ayuda por favor

BB 9700

1,851 views
1 reply
(0) Me too
(0) Me too
Reply
View all replies
(1)
Highlighted
0
(0)
  • Rate this reply
View profile
Sep 11, 2012 1:55:06 PM
0
(0)
Community Manager

magoscuro wrote:
Estimados, compre un bb9700 en usa, cuando regrese a Ecuador no me funciona porque tiene 0 intentos de desbloqueo del MEP. su ayuda por favor

Hola magoscuro, si el equipo esta programado para uso exclusivo con la red de AT&T, necesitas comunicarte on AT&T para explorar la opción de liberarlo.  Para comunicarte con AT&T, puedes usar la siguiente información...

 

Contact AT&T Customer Service

 

Saludos,

Alex

 

 

--------------
Rethink Possible
Private Message (ATTCustomerCare for account specific help)

Did a post have a solution that worked for you? Help other people find solutions faster by marking posts that helped you as an "Accepted Solution". Learn about accepted solutions here.

Keep in mind; I am an AT&T employee and the postings on this site are my own and don’t necessarily represent AT&T’s position, strategies or opinions.

magoscuro wrote:
Estimados, compre un bb9700 en usa, cuando regrese a Ecuador no me funciona porque tiene 0 intentos de desbloqueo del MEP. su ayuda por favor

Hola magoscuro, si el equipo esta programado para uso exclusivo con la red de AT&T, necesitas comunicarte on AT&T para explorar la opción de liberarlo.  Para comunicarte con AT&T, puedes usar la siguiente información...

 

Contact AT&T Customer Service

 

Saludos,

Alex

 

 

--------------
Rethink Possible
Private Message (ATTCustomerCare for account specific help)

Did a post have a solution that worked for you? Help other people find solutions faster by marking posts that helped you as an "Accepted Solution". Learn about accepted solutions here.

Keep in mind; I am an AT&T employee and the postings on this site are my own and don’t necessarily represent AT&T’s position, strategies or opinions.

Re: BB 9700

2 of 2 (1,676 Views)
Share this post
Share this post