Troubleshoot your device issues
Oscar_Puga's profile

New Member

 • 

1 Message

Friday, December 23rd, 2022 10:24 PM

MI DISPOSITIVO SE ENCUENTRA ACTIVO EN OTRA CUENTA

Hola que tal.

Me encuentro en México. Hace cerca de tres meses ya, adquirí un dispositivo Iphone en USA. Y al momento de regresar a México, decidí utilizarlo en otra compañia. El problema es que al momento de solicitar el desbloqueo, me aparece la leyenda de ¨Looks like the device you want to unlock is active on another AT&T account. The owner has to remove it from their account first. Did we get that wrong? If you're the owner, call 800.331.0500 or 611 from your mobile phone to confirm.¨

No tengo la manera de poder contactar al anterior propietario y quisiera poder utilizarlo aquí en MX.

Community Support

 • 

231.1K Messages

1 year ago

Gracias por contactarnos @Oscar_Puga.

 

Asistencia en espanol esta disponible visitando http://soc.att.com/ATTAyuda .

 

Darais, AT&T Community Specialist

Not finding what you're looking for?
New to AT&T Community?
New to the AT&T Community? Start by visiting the Community How-To.
New to the AT&T Community?
Visit the Community How-To.